Питання та відповіді - Інтернет магазин Mono
Загальні питання
Хто виробляє ці прикраси?
Всі прикраси зроблені ювелірною компанією MONO. Наше виробництво знаходиться в Україні, в місті Хмельницький.
Завдяки цьому ми можемо гарантувати якість виробів, а також виготовляти окремі позиції під замовлення.
Завдяки цьому ми можемо гарантувати якість виробів, а також виготовляти окремі позиції під замовлення.
Чи можу я замовити гравіювання на прикрасах?
Так! Всі прикраси, доступні для нанесення гравіювання, знаходяться в розділі "Персоналізація".
Додавайте товар в корзину, і в коментарях до замовлення вкажіть бажаний текст для нанесення.
Або ж, обговоріть гравіювання з нашим менеджером по телефону: 0 800 335747
Додавайте товар в корзину, і в коментарях до замовлення вкажіть бажаний текст для нанесення.
Або ж, обговоріть гравіювання з нашим менеджером по телефону: 0 800 335747
Як я можу оплатити замовлення?
1. Ви можете оплатити замовлення при отриманні, на відділенні Нової Пошти (після оплати). Після того, як потримайте прикрасу в руках, і переконаєтеся, що вона чудова :)
2. Можна також оплатити замовлення перед відправкою, на картку ПриватБанку, якщо ви впевнені в своєму виборі. У цьому випадку на Новій Пошті Вам залишиться тільки сплатити вартість доставки.
2. Можна також оплатити замовлення перед відправкою, на картку ПриватБанку, якщо ви впевнені в своєму виборі. У цьому випадку на Новій Пошті Вам залишиться тільки сплатити вартість доставки.
Дивитися всі питання
Які способи доставки прикрас ви пропонуєте?
1. Доставка Новою Поштою - на будь-яке відділення в Україні. Замовивши доставку на відділення, ви зможете попередньо подивитися виріб, до того як оплатити замовлення.
2. Кур'єрська доставка від Нової Пошти. Не хочете йти на відділення? Без проблем! Кур'єр доставить Вам прикраси прямо додому / на роботу, або на будь-яку адресу, де Вам буде зручно забрати замовлення.
3. Самовивіз з наших магазинів. Дана опція доступна тільки в м. Київ (ТЦ "Україна", 1 поверх, стенд MONO в магазині "Онікс") і в м. Хмельницький (вул. Подільська, 41. стенд MONO в магазині "Онікс"). У разі самовивозу ви не понесете додаткових витрат на доставку прикрас.
2. Кур'єрська доставка від Нової Пошти. Не хочете йти на відділення? Без проблем! Кур'єр доставить Вам прикраси прямо додому / на роботу, або на будь-яку адресу, де Вам буде зручно забрати замовлення.
3. Самовивіз з наших магазинів. Дана опція доступна тільки в м. Київ (ТЦ "Україна", 1 поверх, стенд MONO в магазині "Онікс") і в м. Хмельницький (вул. Подільська, 41. стенд MONO в магазині "Онікс"). У разі самовивозу ви не понесете додаткових витрат на доставку прикрас.
Гарантія та сервісне обслуговування
Чи можу я бути впевнений(а), що ювелірний виріб, який я купую, справжній?
У виробництві прикрас ми використовуємо тільки дорогоцінні метали - Золото 585 і Срібло 925 проби.
На кожній прикрасі Ви можете знайти клеймо Державної Пробірної Палати, яке підтверджує справжність проби.
Більш того, всі характеристики прикраси вказані на бирці, яка йде разом з нею в комплекті, і є офіційним документом.
Все ще сумніваєтеся? Приходьте отримувати ваше замовлення разом з ювеліром, який підтвердить на місці справжність прикрас і наших слів :)
На кожній прикрасі Ви можете знайти клеймо Державної Пробірної Палати, яке підтверджує справжність проби.
Більш того, всі характеристики прикраси вказані на бирці, яка йде разом з нею в комплекті, і є офіційним документом.
Все ще сумніваєтеся? Приходьте отримувати ваше замовлення разом з ювеліром, який підтвердить на місці справжність прикрас і наших слів :)
Можу побачити прикрасу наживо до покупки?
Звісно! Якщо вам мало фотографій на сайті, ви завжди можете попросити у нашого менеджера "живі" фотографії прикрас.
Хочете побачити товар своїми очима? В такому випадку замовляйте товар післяплатою на відділення Нової Пошти, і оплачуйте виріб після огляду та примірки.
А також чекаємо вас в наших торгових точках, в м. Київ (ТЦ "Україна", 1 поверх, стенд MONO в магазині "Онікс") і в м. Хмельницький (вул. Подільська, 41. стенд MONO в магазині "Онікс") .
Хочете побачити товар своїми очима? В такому випадку замовляйте товар післяплатою на відділення Нової Пошти, і оплачуйте виріб після огляду та примірки.
А також чекаємо вас в наших торгових точках, в м. Київ (ТЦ "Україна", 1 поверх, стенд MONO в магазині "Онікс") і в м. Хмельницький (вул. Подільська, 41. стенд MONO в магазині "Онікс") .
А якщо я все ж забрав(ла) прикрасу, але вона не підійшла, чи можу я її повернути?
Ми впевнені, що вам сподобаються вироби, які Ви у нас придбаєте!
Та відповідно до Законодавства України та Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" у редакції від 07.12.2005 року, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння (також природного походження) і напівкоштовних каменів належної якості поверненню та/або обміну не підлягають.
Але ми цінуємо і поважаємо думку наших клієнтів. Тому розглядаємо можливість обміну ювелірного виробу належної якості протягом 14 календарних днів з моменту покупки.
ВАЖЛИВО! Якщо відсутня бірка виробу; відсутній товарний чек; товар було виготовлено на замовлення; помітно сліди використання й механічні пошкодження; минуло більше 14 днів з моменту покупки виробу, тоді ми, на жаль, не зможемо прийняти виріб назад.
Та відповідно до Законодавства України та Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" у редакції від 07.12.2005 року, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння (також природного походження) і напівкоштовних каменів належної якості поверненню та/або обміну не підлягають.
Але ми цінуємо і поважаємо думку наших клієнтів. Тому розглядаємо можливість обміну ювелірного виробу належної якості протягом 14 календарних днів з моменту покупки.
ВАЖЛИВО! Якщо відсутня бірка виробу; відсутній товарний чек; товар було виготовлено на замовлення; помітно сліди використання й механічні пошкодження; минуло більше 14 днів з моменту покупки виробу, тоді ми, на жаль, не зможемо прийняти виріб назад.
Дивитися всі питання
Чи є гарантія на ваші вироби?
Впевнені, що наші прикраси будуть радувати Вас довгі роки, зберігаючи свій зовнішній вигляд.
Але якщо щось і трапиться, то ми, як компанія-виробник, завжди зможемо їх почистити і відремонтувати.
У разі відсутності на виробі ушкоджень з Вашої вини, ми зобов'язуємося протягом 2-х років на золото та 1 року на срібло з моменту покупки проводити ремонт / заміну пошкоджених прикрас повністю безкоштовно.
Якщо ж, прикраси було пошкоджено Вами - не біда, ми все одно зможемо подарувати їм друге життя. Про вартість ремонту повідомимо Вам після оцінки нашими майстрами.
Але якщо щось і трапиться, то ми, як компанія-виробник, завжди зможемо їх почистити і відремонтувати.
У разі відсутності на виробі ушкоджень з Вашої вини, ми зобов'язуємося протягом 2-х років на золото та 1 року на срібло з моменту покупки проводити ремонт / заміну пошкоджених прикрас повністю безкоштовно.
Якщо ж, прикраси було пошкоджено Вами - не біда, ми все одно зможемо подарувати їм друге життя. Про вартість ремонту повідомимо Вам після оцінки нашими майстрами.
Питання по каталогу
Каблучка без каменів - стильна прикраса на всі випадки життя
У будь-якій жіночій скриньці серед ювелірного достатку обов'язково знайдеться кілька каблучок. Ними ж можна чудово доповнити образ і привернути увагу до своєї персони. Тому багато хто вважає, що в подібному аксесуарі обов'язково повинен бути камінь. Саме він надає каблучці оригінальності. Детальніше…
Стильні сережки - гідне завершення модного наряду
Будь-яка жіноча скринька просто рясніє різноманітними ювелірними прикрасами. Чого там тільки не знайдеться. Особливо це стосується сережок. Вони здатні вигідно доповнити будь-який образ. Залишилося тільки вибрати. Детальніше...