Політика обміну та повернення Товару

Загальні положення

Для підвищення якості обслуговування Відвідувачів сайту https://mono.ua/ або https://mono.ua, доносимо інформацію, про порядок обміну та повернення Товарів придбаних на Сайті , що знаходиться за адресою: https://mono.ua/ або https://mono.ua (далі – Сайт). Адміністрація дуже уважно ставиться потреб користувачів, які відвідують Сайт. Саме тому на підставі вимог законодавства України, розроблено цю Політику обміну та повернення Товару (далі – Політика).

Сфера дії цієї Політики

Дія Політики поширюється на всі товари придбані на Сайті.

Основні принципи політики повернення та обміну:

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та Додатку № 3 Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»» ювелірні вироби з дорогоцінних металів належної якості не підлягають обміну та поверненню. Однак Продавець залишає за собою право на власний розсуд приймати Товари, які Покупець бажає повернути. Інші товари належної якості підлягають поверненню протягом 14 днів з моменту придбання.

Не підлягає поверненню Товар належної якості у якого відсутня бірка, помітно сліди використання й механічні пошкодження. Також не підлягає поверненню Товар, що був виготовлений або дороблений за індивідуальним замовленням.

Обмін (повернення) Товару здійснюється з урахуванням вимог розділу 4 «Якість Товару і гарантійний термін» та розділу 7 «Правила зберігання і використання» Договору оферти.

Порядок обміну або повернення:

Покупець повинен:

  • звернутися на гарячу лінію за телефоном, вказаним на сайті або зв’язатися за допомогою месенджерів, розповісти менеджеру про Товар який покупець бажає повернути (обміняти);
  • узгодити з менеджером можливість та деталі повернення (обміну) Товару;
  • якщо умови повернення (обміну) погоджено сторонами, домовитися з менеджером про спосіб здійснення операції.

Обмін (повернення) здійснюється:

  • за допомогою кур'єрської служби «Нова Пошта» без вказівки післяплати;
  • повернення із зазначенням післяплати або кур'єру «в руки» не допускається;
  • витрати зі зворотної доставки (повернення) та повторної відправки оплачує покупець;
  • обмін виробів можливий на будь-які інші ювелірні вироби, у будь-якій кількості в рамках вартості купленого виробу, або дорожче, але з умовою доплати різниці в вартості;
  • завдаток на товари, виготовлені на замовлення (або з індивідуальним гравіюванням), у разі відмови клієнта від виробу не повертається.

Порядок погодження повернення (обміну) Товару.

Після звернення покупця на гарячу лінію за телефоном, вказаним на сайті або за допомогою месенджерів, менеджер у продовж до одного робочого дня приймає рішення про погодження повернення (обміну) Товару або про відмову у обміні (поверненні) Товару, про що повідомляє покупця.

У разі погодження повернення (обміну) Товару, покупець надсилає Товар за погодженою з менеджером адресою за власний рахунок. Після отримання Товару менеджер його оглядає та приймає кінцеве рішення про оформлення прийому повернення (обміну) Товару, або про те що Товар не підлягає поверненню (обміну).

Крім того просимо звернути увагу, що у разі якщо пошкодження Товару обумовлено порушеннями правил експлуатації Товару, що не є гарантійним випадком, такій Товар не підлягає поверненню (обміну).

До гарантійних випадків можуть належати:

  • прояв прихованих дефектів у прикрасі без механічних пошкоджень (поломка, тріщина, розходження ланки);
  • випадання каменю (без механічного пошкодження місця кріплення);
  • поломка замку (карабіна або іншої застібки) на кольє, браслеті, ланцюжку за відсутності явного зносу.

Гарантійний випадок чи ні — остаточний висновок дає тільки майстер-ювелір після огляду прикраси. Негарантійні ситуації вирішуються за допомогою платного ремонту, якщо це технічно можливо.

Зверніть увагу: досвідчений ювелір легко визначає причину пошкодження прикраси. Явна неправдива інформація (наприклад: ланцюжок сам розірвався) може бути підставою для відмови у проведенні ремонту.

Огляд Товару та остаточна відповідь про можливість повернення (обміну) Товару буде здійснено протягом трьох робочих днів з дня отримання продавцем Товару, про що менеджер сповістить покупця узгодженим способом.

Якщо у сторін виникають сумніви у якості Товару, за законом повинна бути проведена експертиза.

У такому разі, менеджер та покупець приймають рішення про проведення експертизи. Якщо експертизу проводить продавець, покупець надсилає письмову заяву на проведення експертизи за зразком, якій надає менеджер.

Увага! Згідно до вимог п. 14 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача не підлягають задоволенню, якщо продавцем буде доведено, що недоліки Товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування Товаром або його зберігання. Крім того, покупець відшкодовує вартість експертного дослідження Товару.

Порядок повернення грошей, сплачених за Товар який повернуто.

Відповідно до законодавства України, гроші, сплачені за Товар повертаються відповідно до форми оплати придбання Товару: або на картку (з урахуванням платіжної системи, за допомогою якої, здійснювалась оплата) або готівковими грошовими коштами за місцем отримання Товару (якщо оплата була готівкою).

Зміна умов Політики обміну та повернення Товару.

Користувач, користуючись Сайтом, приймає всі умови цієї Політики обміну та повернення Товару і розуміє, що у нашу Політику можуть вноситись зміни в односторонньому порядку. Зміни, що вносяться до даної Політики, в обов’язковому порядку публікуються адміністрацією Сайту.

Ласкаво просимо

Виберіть валюту: